Holló és Sárkány – Idei játékunk alaptörténete

Hastios császár uralkodásának 121. évében járunk. A Virada köztársaság, a Komzu monarchia egyik utódállama. Sokáig tehetős volt, hiszen akárcsak a testvérországának Niliának, neki is jelentős kereskedelme és befolyása volt a déli tengerpartokon. Egyedül a főként Kushiróból érkező kalózok jelentettek problémát, de ők se igazán jelentőset. Így békében tudott virágozni az ország.

A felsózott földek elfoglalására tett sikertelen kísérlet, és a Skal’zar elleni állóháború azonban megmutatta a világ népeinek, hogy Hastios, az Entyr Birodalom császárának hatalma már nem tart örökké. Az entyri hercegek mind a saját módjukon álltak neki annak, hogy dicsőségüket bizonyítsák a következő uralkodóválasztásig.
Három légió vetette rá magát Virada városállamára reménykedve egy gyors győzelemben. Háromszor verte vissza őket Atron tábornok, a Véres Holló, a köztársaság választott hadparancsnoka. Manőverei és harctéri irányítóképessége messzeföldön legendásnak bizonyult. Az ellenség szétzilált, másodsorbeli légióit könnyedén visszaszorította, de elpusztítani nem bírta. Így történt, hogy a közel harmadik évét járó háború megállt. Mindkét fél ember, étel híján pihenőre szorult. A fegyverszünetet Feongol főherceg fogságba esése is segítette, akinek a csapatai a hódítók hadseregének legjavát képezték.

Mostanra a harcok beálltak, nem folytatódnak. A vidék majdnem teljesen elnéptelenedett, de valami gyanús is történt: a senki földjén szörnyek bukkantak fel. Senki se ismeri ezeket a bestiákat a környéken, félig állatok, félig emberek. Hangjuk mintha csak a szenvedő állatok agóniája lenne, a velük való találkozást csupán néhányak élték túl. Akármerre bukkantak fel, a holtak szellemei nyugtalanná válnak, az oltárok pedig megkárosulnak.

A különböző népek számára igencsak gyanús és aggasztó lett a helyzet. Elsőként a háborúzó felek számára tűnt fel, hogy az őrjárataik nem térnek vissza, ezt követően mindenki más is érdekelt lett. A népek úgy határoztak, hogy egy zsoldossereget hoznak létre, amely a senkiföldje megtisztításával, és a törékeny fegyverszünet fenntartásával bíznak meg.

A sereg vezetésére a bajnokokat egy sor próbatételen keresztül választják majd ki a Lord Esten Wirrenwall birtokán, aki volt olyan kedves és felajánlotta azt. A világ minden részéről odagyűltek a zsoldosok, kalandozók, veteránok és bajkeverők, és ami még ennél is fontosabb: kémek, diplomaták és hercegek. Egytől egyik a saját befolyásuk alá akarják helyezni ezt az új sereget, és egymás közt felosztani a térséget még a háború végkimenetele előtt.

Felbukkant még egy rejtélyes alak is, a távoli Kushiró szigetéről érkezett meg egy napon. Toroyama Naega, a Napcsászár harmadik unokaöccse, személyesen az urától kapott küldetéssel látogatott Viradába. A nyilvánosan deklarált küldetése alapján segédkeznie kellett a béketárgyalások őrzésében és a szörnyek elűzésében, hogy kinyilvánítsa az újonnan megnyílt Kushiró baráti arcát a szomszédai felé. Ehhez pedig a Napcsászártól segítségül kapta a Szellemharcosokat. Több százat az ősi lidércekből, akiket rég elhunyt szamurájok lelkéből kovácsoltak, hogy haláluk után is szolgálhassák az urukat.

Szellemek, harcosok, politikusok és ezeknek tetszőleges kombinációi. Az itt lezajló események minden bizonnyal történelmi jelentőségűek lesznek.

A játékra itt tudod leadni jelentkezésed.